ילד בן 3 לא מקשיב

"לא בא לי!!!!"
הילד שלי לא מקשיב לי
הוא מתעקש ונלחץ
מה עושים?
אימון הספירלה
ללמד הקשבה
בדרך מעצימה
צפו בפרק הראשון
סרגל מאמצים אישי

הילדים לא מקשיבים? מה עושים? הדבר הכי חשוב בימים אלו, הוא לשמור על האיזון בבית שלנו. להוריד מתחים למינימום ולשמור על אווירה טובה בבית! כי מריבות וכעסים מורידים לכולנו את הכוחות, את מצב הרוח, ואפילו מחלישים את המערכת החיסונית. זה הזמן למצוא דרכים לקדם שיתוף פעולה וגם לשמור על הכוחות שלנו. למצוא את דרך המלך, שיתוף פעולה באווירה נעימה.

מה יעזור לנו? בקורסים און ליין שלנו, בנינו עשרות אסטרטגיות פרקטיות להורים, שקל ליישם, והראשונה מתוכם היא אסטרטגיית "סרגל מאמצים אישי" – הדבר הראשון שעושים כדי להגביר, כבר היום, מוטיבציה ושיתוף פעולה, במצבים שבהם הילד שלנו מתנגד או נלחץ.
איך בונים "מגלשה"? בסרטון נכיר את 2 המרכיבים, שבונים שיתוף פעולה עם הילדים, ותוך כדי מגדילים את הבטחון העצמי שלהם.

בוא נצפה "סרגל מאמצים אישי" ונכיר את "המגלשה":

איך יוצרים את האיזון בבית? איך עושים את זה בפועל? זה לא קל! אנחנו שומעים "לא בא לי", "אין לי כח", "תעשי את", פעם הם מתעלמים ופעם הם צועקים ובוכים… איך לא להתחרפן? איך לא נגררים לנזיפות, איומים ועונשים?

אסטרטגית "סרגל מאמצים אישי" מדגימה את "האני מאמין" שלנו לאורך כל הקורסים שלנו – ליצור איזון בבית, להגדיל שיתוף פעולה באווירה טובה, תוך שמירה על המטרות הכי חשובות שלנו ההורים. לקדם ולאמן את הילד במיומנויות חיים חשובות, תוך הגדלת הבטחון העצמי שלו – הורים וילדים, צוות מגובש.

קבלו גישה מידית לסרטון "אסטרטגיית סרגל מאמצים אישי" – סרטון מושקע ומעורר מחשבה:

צוות אימון הספירלה – מי אנחנו?

קרן פרקש

בקבוק מומלץ - סרבני בקבוק

ברוכים הבאים, אני מנתחת התנהגות יישומית ומפתחת את "אימון הספירלה". ייסדתי את "חכמת ההורות", והקמתי אתר הדרכות להורים, לתינוקות ולילדים.

בהשכלתי למדתי לימודי תעודה בניתוח התנהגות יישומי ABA, לימודי דולה, לימודי תואר ראשון בפיסיקה ובביולוגיה, ותואר שני בפיסיקה. בוגרת אוניברסיטת ת"א, הטכניון וסמינר הקיבוצים. בעברי המקצועי גם דולה, וגם מרצה ללימודי ניתוח התנהגות במכללת גורדון.

אוהבת להיות יצירתית, אוהבת לתמוך בהורים, אוהבת להקשיב. אני אמא לארבעה מתוקים ובת הזוג של אריאל אהובי.

מחכה להכיר אתכם 🙂

עמיר ניצני

עמיר ניצני

נעים מאד, אני מנתח התנהגות ומפתח "אימון הספירלה" להדרכות הורים.

מזה 15 שנים, מנחה תוכניות טיפול ותוכניות שילוב לילדים עם צרכים מיוחדים, עוסק בהרצאות והדרכת הורים לילדים עם קשיי התנהגות/ קשב וריכוז. בנוסף אני מורה לחינוך מיוחד בבי"ס "מרכז אלון".

בוגר לימודי תעודת הוראה לחינוך מיוחד, מכללת גורדון. בוגר לימודי תעודה בניתוח התנהגות יישומי ABA, אוניברסיטת ת"א, מוסמך BCABA. תואר B.Sc בהצטיינות בהנדסת חשמל, טכניון.

יחד עם מיכל, בת הזוג המקסימה שלי, אנחנו מגדלים ארבעה ילדים מתוקים. מחכה לפגוש אתכם

בואו נתחיל לבנות מגלשה…

הדרכת הורים לכל תינוק וילד