ילד בן מכור למסך למסכים

כשצריך לסגור מחשב פורצת מלחמת עולם בבית?

הירשמו כאן לקבלת סרטון הדרכה:

קבלו גישה ללא עלות
לסרטון הדרכה מתוך הקורס
"חופשי ממסכים"
לגילאי 3-10

בואו הכירו אותנו:

אנחנו, קרן פרקש ועמיר ניצני, יחד פיתחנו את "אימון הספירלה" – הדרכות פרקטיות להורה – איך להיות הורה שמאמן ומלמד את הילד במיומנויות חיים שיוצרות חוסן. מיומנויות חוסן חשובות כמו התמודדות עם תסכולים, ניהול כעסים, הבעה של רגשות וצרכים, איזון זמן מסך, סדר יום, יכולת הרגעה עצמית, חברתיות, העסקה עצמית ועוד. ההורה מאמן את הילד בדרך חוויתית של משחק, שפונה ללב הילד והופכת אותו לשותף שנהנה ללמוד מההורה. אנחנו מייצרים הדרכות להורים, שממוקדות סביב אתגר אחד ועוזרים להורה לפתור את הקושי עם הילד – למשל קורס "חופשי ממסכים" מתמקד באתגר איזון זמן המסך, ולימוד סגירת מסכים ללא כעסים. 

קרן פרקש

בקבוק מומלץ - סרבני בקבוק

ברוכים הבאים, אני מנתחת התנהגות יישומית ויחד עם עמיר פיתחתי את "אימון הספירלה". אני מייסדת חברת "חכמת ההורות" להדרכות הורים משמעותיות ומעצימות, שנותנות מענה ממוקד ויעיל, להורה ולילד.

בהשכלתי למדתי לימודי תעודה בניתוח התנהגות יישומי ABA, לימודי דולה, לימודי תואר ראשון בפיסיקה ובביולוגיה, ותואר שני בפיסיקה. בוגרת אוניברסיטת ת"א, הטכניון וסמינר הקיבוצים.

אוהבת להיות יצירתית, אוהבת לתמוך בהורים, אוהבת להקשיב. אני אמא לארבעה מתוקים ובת הזוג של אריאל אהובי.

מחכה להכיר אתכם 🙂

עמיר ניצני

עמיר ניצני

נעים מאד, אני מנתח התנהגות ויחד עם קרן פיתחתי את "אימון הספירלה".

מזה 15 שנים, מנחה תוכניות טיפול ותוכניות שילוב לילדים עם צרכים מיוחדים, עוסק בהרצאות והדרכת הורים לילדים עם קשיי התנהגות/ קשב וריכוז. בנוסף אני מורה לחינוך מיוחד בבי"ס "מרכז אלון".

בוגר לימודי תעודת הוראה לחינוך מיוחד, מכללת גורדון. בוגר לימודי תעודה בניתוח התנהגות יישומי ABA, אוניברסיטת ת"א, מוסמך BCABA. תואר B.Sc בהצטיינות בהנדסת חשמל, טכניון.

יחד עם מיכל, בת הזוג המקסימה שלי, אנחנו מגדלים ארבעה ילדים מתוקים. מחכה לפגוש אתכם

הדרכת הורים לכל תינוק וילד