בקבוק ללא מאבק

רוצה להתאוורר מידי פעם? 
14 יום לבקבוק! 

קורס + ליווי קבוצתי בווצאפ
לפתרון סרבנות בקבוק

14 יום לבקבוק
קורס מלא – ומדהים!
עם ליווי קבוצתי בווצאפ
אנחנו איתך!
עלות: 620 ש"ח
מתי מתחילים? עכשיו ! ברגע שאת נרשמת, מיד נפתח לך אתר הקורס המלא וכניסה לקבוצה פעילה!

איך מתחיל הקורס המלא בליווי קבוצתי?

איך מתנהל הקורס המלא בליווי קבוצתי?

אכפת לנו – לכן אתר הקורס מושקע והחוויה בקבוצה נעימה וחברותית – ואנחנו נשקיע כדי שתהיה לך חוויה מעצימה איתנו! 

5/5

ומה עוד?

הקורס בנוי על 14 ימי אימון לבקבוק – אבל אל דאגה, הקורס פתוח לך כמה זמן שתצטרכי, ותוכלי להישאר בקבוצת הווצאפ גם חודשיים!!

בואו נתחיל – 14 יום לבקבוק!

סרבן בקבוק עקשן

גם את רוצה לחסוך זמן יקר…
אמהות שהרגישו כמוך מספרות למה בחרו בקבוק ללא מאבק

"הגעתי לתכנית (14 יום לבקבוק) על סף ייאוש, ניסיתי הכל במשך כחודש וחצי אך ללא הצלחה. התחלתי את הקורס מעט סקפטית (כי מה אפשר לעשות שעוד לא עשיתי?!?!) וראיתי תוצאות ממש מהר, תוך שבוע וחצי הילדה המדהימה שלי, שרק ראתה בקבוק ובכתה, החלה לאכול מבקבוק! הליווי של צוות BWB מדהים, מוטיבציה רבה לשיתוף של שאלות והצלחות! קורס הדרגתי ונעים לתפעול."

"התכנית (14 יום לבקבוק) סופר מושקעת ומכילה המון מידע מעבר למה שציפיתי. קבוצת הווצאפ הרתיעה אותי בהתחלה, אבל בדיעבד עזרה לי מאוד. הזמינות הגבוהה ואינסוף הפתרונות והכלים שהשיטה מציעה עזרו לי לא להתייאש.. התמדה ורגישות לילד זה המפתח. לסמוך על הקורס לגמרי."

"אהבתי שהיו טיפים ורעיונות יצירתיים איך לעניין ולאמן לבקבוק. ההנחיות היו נעימות והסרטונים באתר הקורס טובים ואינפורמטיביים, והתוכנית השתנתה בהתאם לצרכי התינוקת שלי. אני רציתי להמשיך להניק ואכן המשכתי גם להניק"

"אהבתי שהיו טיפים ורעיונות יצירתיים איך לעניין ולאמן לבקבוק. ההנחיות (באימון האישי) היו נעימות והסרטונים באתר הקורס טובים ואינפורמטיביים, והתוכנית השתנתה בהתאם לצרכי התינוקת שלי. אני רציתי להמשיך להניק ואכן המשכתי גם להניק"

"החוויה מהקורס הייתה מדהימה! למדתי המון, ולא רק את השיטה של בקבוק ללא מאבק, אלא גם יש המון מידע מעבר. עזר לי מאוד עם השאיבות ועם הטעימות הראשונות של האוכל. אתר הקורס מאוד מקצועי וסרטוני ההסבר של קרן ברורים. והכי חשוב שהשיטה מאוד נעימה לתינוק, הכל נעשה בחיוך ובכיף"

בואי והציצי בשאלות נפוצות של אמהות יקרות

כמה זמן שצריך. אנחנו ממשיכים ללוות אותך, עד שהתינוק שלך שותה מבקבוק, בהנאה, כמות מלאה למשקלו. גם אם לכאורה סיימנו את הליווי ואחרי חודש יש רגרסיה או  איזה שהיא שאלה, את פשוט פונה אלינו בקבוצה ואנחנו עוזרות. בכל מה שקשור לשתייה מבקבוק לתינוק שלך, אנחנו ממשיכים לתת לך מענה ללא הגבלה. 

התוכנית מורכבת מ 14 ימי אימון ממוקדים לסרבנות בקבוקים. בפועל, כל תינוק הוא מאוד שונה, ולכן יש טווח מאוד גדול בזמנים. יש תינוקות שתוך 4 ימי אימון כבר נהנים לשתות מבקבוק בזכות הקורס, יש תינוקות שתוך 14 יום, ויש כאלו שתוך חודש, וכבר קרה לנו שהליווי לבקבוק נמשך חודשיים, ובזמן הזה ההורים קיבלו הדרכה נוספת – איך להאכיל את התינוק בדרך אחרת ומהירה – כן, אפשר ללמוד לאכול מהר בדרך אחרת!
כי יש תינוקות עם אופי נינוח ופתוח שיקח להם מעט זמן. ויש תינוקות עם חוסר נינוחות, שגורם לרגרסיות רבות והליווי מתארך. בכל מקרה, אנחנו אתכם עד להצלחה משותפת – וההצלחה שלנו היא שהתינוק יקבל את התזונה שלו בנינוחות, מהירות וללא מאבק ואת תוכלי לצאת לעבוד או לבלות בראש שקט! כך שבין אם הליווי ממש קצר ובין אם הוא ארוך – אנחנו פה בשבילכם נקודה, ללא תוספת תשלום וכמה זמן שצריך, עד שהכל מסתדר 🙂

תוכנית בקבוק ללא מאבק (BWB), היא תוכנית שממוקדת בלימוד התינוק לשתות מבקבוק. אם חשוב לך שהאבא יוכל לתת בקבוק בלילה, חשוב שגם האבא יאמן לבקבוק במשך היום, כדי שהתינוק יתרגל לקבל גם ממנו בקבוק.

היום הראשון בתוכנית הוא היום הכי ארוך, מתחילים במילוי שאלון לאחריו סרטוני פתיחה, רשימת קניות קצרה ואז שלושה תרגילי פתיחה חשובים ומופרטים מאוד – זה היום הארוך ביותר בתוכנית. לאחר מכן את מקבלת תרגילים ממוקדים לכל יומיים.
בממוצע סדר הגודל של התרגולים הם 3 פעמים ביום ל 15 דקות כל פעם. התוכנית מטרתה להיות גמישה לפי הצורך ובהתאמה ללוח הזמנים הריאלי שלך. כך למשל, יש הורים שיתאמנו פעם ביום 15 דקות, עוד פעם ביום קצרה ל 5 דקות ובסוף שבוע ישקיעו יותר אימונים. 
הצפייה והקריאה של התוכן, ביום הראשון והשני של התוכנית, לוקחים כשעה ביום. אחרי זה, הצפייה והקריאה מתקצרת ל 15 דקות ביום, בזכות ההתאמה אלייך.

צפייה בסרטונים אישיים של התינוק שלך, זה שירות שניתן רק בליווי האישי. בליווי הקבוצתי, תוכלי לשאול בקבוצה שאלה שהיא כתובה, שמופנת אליי, אל מדריכות ההנקה, ואל שאר האמהות.

אם זו הפעם הראשונה שאת שומעת עליי, אז זה חשש הגיוני. כדי להכיר אותי יותר לעומק, כדאי להירשם לתוכנית מיניקורס לסרבני בקבוק – התוכנית נותנת טעימה, שם תכירי איך אתר הקורס שלי נראה מבפנים, וזה יתן לך יותר בטחון לראות את רמת ההשקעה שלי.  
חוץ מזה תוכלי להיכנס להיכנס לדף הפייסבוק שלנו "תינוק לא מסכים לאכול – סרבני בקבוק ללא מאבק" ולקרוא המלצות של אמהות שכתבו לנו פוסטים של תודה, וזה יכול לתת לך תחושת בטחון יותר גבוהה.

כאשר מגיעים אלינו, לשיטת בקבוק ללא מאבק, השיטה עוזרת גם לתינוקות "סרבנים רציניים" להיפתח, לסמוך על שתייה, וברוב המקרים לשתות מבקבוק בהנאה. ומה אם לא?… אז ההצלחה המשותפת שלנו תהיה לעזור לתינוק לשתות בדרך אחרת שהיא מזינה מהירה ונעימה, כך שתוכלי לצאת ולהשתחרר – ביחד נראה לך איך 🙂

התרגילים ניתנים בעזרת סרטוני הסבר שלי, סרטוני הדגמות, וקריאה באתר, וניתן לצפות בהם גם דרך הנייד 🙂  

כדי לאפשר לכמה שיותר אמהות לקבל ליווי איכותי. יש לנו שתי רמות של מחירים לקורס המלא: ליווי אישי וליווי קבוצתי. 
חשוב שתדעי: מצבים אקוטיים מתאימים לליווי האישי כמו:

* למי שמניקה והתינוק שלה עוד שבוע-שבועיים נכנס לגן.
* או למי שמניקה והתינוק כבר בגן והוא לא אוכל אצל המטפלת.
* למי שמניקה והתינוק עם עליה לא מספקת במשקל והרופא אמר שזה לא רפואי.
* למי שמניקה ומותשת לגמרי ולכן צריכה בקבוק לתינוק כמה שיותר מהר.
* למי שמניקה וצריכה לטוס לח"ול בקרוב, לעבור ניתוח, לקחת תרופה שאסורה בהנקה. 
אלו מצבים אקוטיים שבהם הליווי האישי של מדריכה מקצועית שזמינה לך באופן יומי, זה הדבר המתאים.

אם אין אצלך מצב אקוטי כזה – הקורס המלא בליווי קבוצתי – מצויין עבורך.

אם יש אצלך מצב אקוטי ואת זקוקה להנחה בליווי האישי – כתבי אליי ווצאפ ואנסה לעזור 050-5646847 קרן

בואי הכירי אותנו – צוות BWB למענך
קרן פרקש
בקבוק מומלץ - סרבני בקבוק

ברוכה הבאה, אני מנתחת התנהגות יישומית ומייסדת "חכמת ההורות". מפתחת תוכנית BWB – Bottle Without Battle לאמהות מניקות לשילוב בקבוק ללא מאבק. בשיטה זו ליוויתי מאות אמהות מניקות לסרבני בקבוק והסמכתי מדריכות לשיטה.

בהשכלתי למדתי לימודי תעודה בניתוח התנהגות יישומי ABA, לימודי דולה, לימודי תואר ראשון ושני בפיסיקה, ותואר לאחר תואר בביולוגיה. בוגרת אוניברסיטת ת"א, הטכניון וסמינר הקיבוצים.

אוהבת להיות יצירתית, אוהבת להקשיב ולתמוך בהורים. אני אמא לארבעה מתוקים ובת הזוג של אריאל אהובי. 

ואני מחכה להכיר אותך 🙂

נורית שורץ שלונסקי
יועצת הנקה לתינוק סרבן בקבוקים

נעים מאוד, אני מיילדת, יועצת הנקה מוסמכת, ומדריכה בשיטת BWB לתינוקות שלא מסכימים לשתות מבקבוק.

את לימודי המיילדות וייעוץ ההנקה השלמתי עוד לפני לידת בניי מתוך חיבור אינטואיטיבי לתחום. לאחר שהפכתי לאמא בעצמי התברר לי עד כמה הבחירה המקצועית שלי היתה נכונה עבורי.

בנוסף להדרכתי בקורס בקבוק ללא מאבק, אני מלווה נשים בהריון ובלידה, מדריכה בקורסי הכנה ללידה והכנה להנקה. מנחה סדנאות בנושאי תקשורת עם תינוקות ושפת הסימנים לתינוקות ומתנדבת בקליניקה קהילתית לנשים באהבה.

והכי חשוב, אני אמא לשני מתוקים ונשואה לאהוב ליבי.

שרית דודאי
מדריכת הנקה לתינוק סרבן בקבוקים

נעים להכיר, אני מדריכה מוסמכת בשיטת BWB, בה אני מדריכה באהבה הורים לסרבני בקבוק מתוקים. אני מדריכת הנקה מוסמכת ומלווה הורים אחרי לידה. 

לפני כ-14 שנים, כשנולדה ביתי הבכורה, מיקה, גיליתי את נפלאות (ויש לומר גם את אתגרי) ההנקה ועם השנים הפכתי זאת למקצוע. כיום, אני מכינה נשים להנקה עוד בהריון, מייעצת ומסייעת בכל שלבי ההנקה- מרגע הלידה ועד לגמילה ומלווה את ההורים בהתמודדות עם השינויים שבהצטרפות תינוק למשפחה.  

בהשכלתי אני בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית ובעלת ניסיון רב בהנחיית צוותים חינוכיים וטיפוליים, ובתפקידי החשוב ביותר אני אמא לשלושה ילדים מקסימים ונשואה לענר. 

לירון פיאחוטה

נעים להכיר. אני מדריכה מוסמכת בשיטת BWB בה מלווה משפחות לסרבני בקבוק, ובנוסף יועצת הנקה מוסמכת IBCLC, יועצת שינה ומדריכת עיסוי תינוקות. 

מלווה אימהות בהריון ולאחר לידה מזה 8 שנים, בהנקה, באימהות ראשונית, במעגלי אימהות וסביב אתגרי השינה, יחד עם אתגרי ההאכלה מבקבוק. בנוסף, מתנדבת עם ולמען אימהות לאחר לידה במסגרות שונות.

אני בעלת תואר ראשון ושני בביולוגיה (בדגש על ביוטכנולוגיה ומיקרוביולוגיה) וממש עכשיו מתחילה לימודי סיעוד. 

אני מתגוררת בבית חשמונאי, עם בנזוגי נדב ושלושת ילדינו – רוני, אורי ויובל.

האינטואיציה שלך אומרת להתחיל ליווי

ובצדק יש לך גם הרבה חששות

מי אמר שזה יצליח אצלי…

 אני מכירה אותם רק מהאינטרנט… 

אולי זה לזרוק כסף לפח…

אנחנו לא נאכזב אותך!

יחד נאמן לבקבוק באהבה

זהו, אפשר לנשום לרווחה

מתלבטים בין ליווי קבוצתי לבין ליווי אישי? הכנתי לך השוואה ביניהן

תוכנית הייעוץ בליווי קבוצתי – למי מתאימה?

הליווי הקבוצתי מתאים למצבי סרבנות בקבוק לא אקוטיים:

* אם את מניקה וזקוקה לצאת מידי פעם ולהשתחרר
* אם את מניקה ורוצה שלפעמים הבעל יתן בקבוק בלילה
* אם את מניקה ורוצה לשלב בקבוק והנקה
* אם חשוב לך לשמור על ההנקה עם הבקבוק
* או אם את רוצה בעתיד הקרוב להפסיק להניק

אלו מצבים שבהם הליווי הקבוצתי לפי שיטת בקבוק ללא מאבק – זה הדבר המתאים. 
תקבלי את הקורס המלא שכולל סרטוני הדרכה, תרגילים והדגמות, יחד עם קבוצה פעילה בווצאפ שעובדת יחד, ומדריכות מהצוות שעונות על שאלות כתובות – זה יתן לך את המענה שאת צריכה.

עלות ייעוץ בליווי קבוצתי: 620 ש"ח

תוכנית הייעוץ בליווי אישי – למי מתאימה?

הליווי האישי מתאים למצבי סרבנות בקבוק אקוטיים:

* אם את מניקה והתינוק שלך עוד שבוע-שבועיים נכנס לגן.
* או אם את מניקה והתינוק כבר בגן ולא אוכל עם המטפלת. 
* אם את מניקה והתינוק לא עולה מספיק במשקל והרופא אמר שזה לא רפואי. 
* אם את מניקה ומותשת לגמרי ולכן צריכה בקבוק לתינוק כמה שיותר מהר. 
* אם את מניקה וצריכה לטוס לח"ול בקרוב, לעבור ניתוח, או לקחת תרופה בשבילך שאסורה בהנקה. 

אלו מצבים שבהם הליווי האישי לפי שיטת בקבוק ללא מאבק – זה הדבר המתאים. 
תקבלי בנוסף לקורס המלא, את הליווי האישי עם מדריכה מקצועית, שזמינה לך באופן יומי, לשיחות ושאלות כתובות, וגם צופה בסרטונים של התינוק מתרגל תרגולים, ומתאימה לך תוכנית אישית – זה יתן לך את המענה שאת צריכה.

עלות ייעוץ בליווי אישי עד להצלחה: 1470 ש"ח

בליווי האישי כמו בליווי הקבוצתי, את מקבלת את אתר הקורס המושקע, עם סרטוני התרגול וההדגמות, יחד עם הגישה לקבוצת הפורום הסגורה של הקורס, כדי לקבל מוטיבציה מאמהות נוספות. 

בליווי האישי, מיד אחריי ההרשמה לקורס את מקבלת שיחה עם המדריכה האישית מצוות BWB, המדריכה תיתן לך התאמות ודגשים המתאימים למצב האקוטי שאת חווה. עכשיו יתחיל הליווי האישי, שמתרחש לאורך תהליך האימון לבקבוק עד להצלחה והוא כולל מענה לשיחות, מענה לווצאפים ומשוב על התרגולים שהתינוק עשה, לפי סרטונים שתשלחי למדריכה.
המטרה שלנו שלא יהיה לך אף פעם לא נעים לפנות אלינו, למה? כי בדיוק על זה שילמת – על ליווי בזמינות גבוהה, כך תוכלי לקבל מענה מהמדריכה שלך על שאלות שבוערות בך. זה ליווי אישי שמותאם למצבי סרבנות בקבוק דחופים. 

בליווי הקבוצתי, המענה מהמדריכה מתרחש דרך הפורום הקבוצתי. פעם ביום מדריכה מהצוות נכנסת ועונה לך לשאלות הקבוצה. החוויה של הקבוצה יחד עם אתר הקורס המושקע, נותנים מענה איכותי למצבי סרבנות בקבוק, שמתאימים למצבי סרבנות ללא לחץ זמן אקוטי.

אם המצב לא אקוטי תוכלי להתחיל את הליווי הקבוצתי ובכל שלב לשדרג לליווי האישי רק בתוספת התשלום היחסי.

אם המצב דחוף
מתחילים את הליווי האישי:
קבלי קורס מלא
עם ליווי אישי ויומי
עד להצלחה